Bijna tijd voor vertrek! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Jiska Meer - WaarBenJij.nu Bijna tijd voor vertrek! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Jiska Meer - WaarBenJij.nu

Bijna tijd voor vertrek!

Door: Jiska

Blijf op de hoogte en volg Jiska

17 Januari 2014 | Nederland, Leiden

Hallo allemaal!

Welkom op mijn blog :) Hier ga ik jullie de komende maanden op de hoogte houden van al mijn avonturen in Nieuw Zeeland. Dus als je geïnteresseerd bent, volg de blog via Facebook, of schrijf je in voor de mailinglist. Dat kan volgens mij hier ergens links in de menubalk :)

We zitten nu twee dagen voor vertrek en de kriebels beginnen wel een beetje te komen. Hier in de woonkamer hangt een wereldbol met daarop de route die ik straks vlieg... Toen ik die zag besefte ik me pas echt hoe ver ik straks weg ben. Nieuw Zeeland is ECHT de andere kant van deze aarde ^^

Gelukkig is mijn tas al bijna helemaal ingepakt. Het was even spannend, want met alle mooie spullen die ik het afgelopen jaar bij elkaar verzameld heb, had ik eigenlijk nooit geprobeerd of het wel allemaal in m'n tas paste... Maar na een beetje puzzelen is dat helemaal gelukt, met een nette 14 kilo! :D

Nou, ik ga nog even verder met het inpakken van de laatste spulletjes en het regelen van overige laatste dingetjes... Hopelijk zie ik jullie hier allemaal over een aantal dagen terug voor het eerste verhaaltje geschreven vanuit Nieuw Zeeland!

Jiska

• 17 Januari 2014 - 11:22

Anneriek:

Jis! Wat spannend allemaal. Een mooi avontuur voor de boeg.
    Ik ben benieuwd naar je eerste verhalen. X