Het duurt nog even... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Jiska Meer - WaarBenJij.nu Het duurt nog even... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Jiska Meer - WaarBenJij.nu

Het duurt nog even...

Door: Jiska

Blijf op de hoogte en volg Jiska

12 November 2013 | Nederland, Leiden

Hallo allemaal!

Op het moment van schrijven is het nog 67 dagen tot vertrek! De meeste voorbereidingen zijn gedaan, de spullen zijn gekocht, nu is het dus afwachten en de laatste centjes verdienen...

Via deze blog ga ik jullie over een tijdje op de hoogte houden over mijn reis, dus hou hem in de gaten vanaf januari! :)

Voor nu is het aftellen...

Cheers,
Jiska

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jiska

Van 19 januari tot 1 juni ga ik lekker rondtrekken in Nieuw Zeeland, om te vieren dat ik na 20 bijna jaar school eindelijk aan iets nieuws kan beginnen! Omdat Nieuw Zeeland toch wel ver weg is, hou ik de mensen thuis op de hoogte van mijn escapades via deze blog. Cheers!

Actief sinds 04 Nov. 2013
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 7853

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 01 Juni 2014

Nieuw Zeeland!

Landen bezocht: